Logga in eller Skapa konto

Socialt

Senaste inlägg av: n3nnn3 M21 @ 16:52, Sep 6 2010

Diskutera allt mellan himmel och jord.

Svara Denna Tråd Pages: < 1 >
Hur hittade du till Styrketraning.org?
Omröstning av: Viktor M33
Hur hittade du till Styrketraning.org?
17:00, Mar 9 2010 Viktor M33 skrev:

För att få litet mer fart på den här sidan vore det jättebra för oss att få reda på hur du har hittat hit! :)

16:45, Maj 10 2010 Jappse M23 skrev:

BODY Magazine forum :)

12:21, Maj 13 2010 Maksi M32 skrev:

var medlem på KK innan, hade länk dit under favoriter, vilket visade sej vara hit numera!

23:08, Maj 22 2010 cez M29 skrev:

Google ^^

18:05, Jun 7 2010 Jonatan M28 skrev:

Tjena! Tyckte det var tråkigt när kroppskoll.se upphörde, och tänkte kolla igen om den kommit tillbaks. Så hamnade jag här. Hoppas det kommer lite fler folk! :)

2:21, Jun 10 2010 Madison F25 skrev:

Hade en gammal länk till Kroppskoll som jag klickade på nu när jag tänkte kostregga lite :)

14:22, Jun 15 2010 Hollunge F38 skrev:

googlade om styrketräning och klickade på en länk som tog mig hit. Verkar vara en bra sida, dock lite svårt att bedöma hur mycket arbete som ska läggas in. Jag har ju många fridagar eftersom jag jobbar natt och hur ska jag lägga in fridagarna? Går ju mycket, men vill inte lägga det som träning, dessutom så har jag inte koll på hur länge jag går varje gång. Hade varit bra att kunna lägga in antal steg de dagar.

22:57, Jun 20 2010 Madison F25 skrev:

Hollunge wrote:

googlade om styrketräning och klickade på en länk som tog mig hit. Verkar vara en bra sida, dock lite svårt att bedöma hur mycket arbete som ska läggas in. Jag har ju många fridagar eftersom jag jobbar natt och hur ska jag lägga in fridagarna? Går ju mycket, men vill inte lägga det som träning, dessutom så har jag inte koll på hur länge jag går varje gång. Hade varit bra att kunna lägga in antal steg de dagar.

Alla har ju fritid som varken är jobb eller träning. Regga det som arbete? En aktiv ledig dag t.ex. 6h medel arbete, 6h medellätt, 4h lätt.

Om du tänker på kaloriförbrukningen så får man höfta lite. Det blir ju ganska ohållbart att skriva upp varje 5 min och även om man gör det blir det inte exakt uträknat här på siten.

0:19, Jul 14 2010 Majaaddnature F28 skrev:

Googlade på styrketräning.

Verkar vara en mycket väluppbyggd och kul sida! Kommer definitivt använda den framöver!

17:52, Jul 22 2010 Jan M46 skrev:

Slog vad med min kompis om vad vi skulle ha uppnått under semestern. Googlade därför efter en  träningsdagbok och hittade fram hit :)

11:44, Sep 1 2010 Nena F43 skrev:

Var tidigare medlem på kroppskoll, fick ett mejl om den nya sajten.

13:08, Sep 1 2010 emliscious F27 skrev:

Tips på mailen direkt från er =)

Svara Denna Tråd Sidor: < 1 >